Avocado med Granatäpple!

Tröttnar aldrig på den kombon. Så gott. Len fräsch avocado med Krispiga lite små sura granatäppelkärnor. Har ni inte testat detta innan så please gör det. 


Vilmas fröknäcke är perfekt när man inte har några hemmagjorda fröknäcke hemma. 


Innehåller 70 % frön & bakat med ekologiskt bovete som är naturligt fritt från gluten.

Det finns en till i denna familjen som är galen i fröknäcke jag hinner inte med och baka i den farten hon äter samtidigt är jag glad att hon föredrar fröknäcke framför knäckebröd & bröd.

Ikväll ska jag laga en boggryta med chili kokosmjölk. Kombinationen låter lite skum tycker jag men ibland blir man glatt överraskad. Recept kommer om det är något för smaklökarna såklart. 

Så blev det helg igen och jag ska snart logga ut för denna veckan för nu är det Proscecco time! Har ni sett på FB förresten en dam från Australien som kör vitt vin i kolsyremaskin? He he he riktigt smart tänkt och visst blir man lite sugen på att testa?  
Om någon hör en explosion ikväll så är det mitt kök som har exploderat med vitt vin:-)

X



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0