En helg väntar runt hörnet...

Godmorgon Friday!
Vaknade och var så sugen på kardemummaskorpor what? Helt skumt. har inte ätit skorpor på flera år även om Jag älskade det som barn och gör nog fortfarande för den delen. Riktigt frasiga och så bara massa smör på mmmmm :-) Dream on finns inte en skorpa så långt ögat når här närmast jag kommer är rån haha! 

Blev helt knäckt igår, tjurade ihop och gick och la mig för att jag inte kunde se Hem till gården på tv4play när jag kom hem. Inser att jag är helt besatt! Som tur är fungerar det nu.

Så nu frukost 



Fil, kanel, banan och pumpafrön .

Medans denna tjejen starta dagen med ett gäng jordgubbar 


Nu hetta det till här måste koncentrera mig haha! 

Lisa
2016-03-11 @ 07:22:22
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Det måste varit något fel på play i går då, för jag kunde inte se mästerkocken. Trevlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0