En lunch på 5 minuter!

Godmorgon. 

Sovit som en stock och vaknade av mig själv 05.45 och kände mig helt utvilad, älskar den känslan speciellt när man ska mata många mil i bilen känns det lite extra viktigt att känna sig pigg.

För ett tag sedan var jag otroligt dålig på att äta lunch och som ni redan vet är jag ingen frukost människa vilket resulterade i.... Ja, ni förstår säkert. 
Men det har jag ändrat på efter jul det var ett av mina nyårslöften by the way.

Nu äter jag alltid lunch oftast i bilen dock efter som jag spendera väldigt mycket tid på vägarna och är kräsen när de kommer till lunch restauranger föredra jag min egen matlåda. 

Nu har jag precis förberett dagens lunch.

Lättstekt grönkål i kokosolja,  svart Quinoa,  citron, rostade pumpafrön och stekt hallomiost. 

Så enkelt, så gott och så nyttigt.


Ikväll blir det ett Grit pass på gymmet. First time and förhoppningsvis inte sista:-)

Ha en fin dag x



Lisa
2016-03-09 @ 10:08:20
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Älskar grit. Dödsjobbigt men kul! Jag ska på sprinten jag.
Kom just på att du är himla lik Sansa i GoT men det måste du hört tusen gånger? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0