Frukost på trappan!

Iskallt jag vet men kände mig så tung i huvudet imorse och har snörvlat halva natten så jag var bara tvungen att ta en nypa luft så här på morgonkvisten. 


Frukost och frukost men ett äpple med jordnötssmör slank ner. 
Pratade med en utav mina absoluta bästa vänner igår som visst hade besökt en butik i Bromölla med eko varor från topp till tå. Hon var helt säker att det skulle bli min nya favorit butik. Jag tror namnet var något i still med Naturgårds men jag är inte helt säker. 
Måste svänga inom nästa gång jag kör förbi vilket kommer bli idag eftersom jag ska till skåneland och jobba. Spännande värre.  
Hon hade fått massa tips av kunnig personal bland annat ett nytt recept på chiapudding som jag bara måste testa. 
Kokosmjölk, dadlar, chiafrö,  hasselnötssmör alt jordnötssmör och kakao. 
Låter som något för mig som älskar choklad. By the way äter jag choklad every damn day men en riktigt mörk variant med en kakaohalt på över 85 % vilket medför massa hälsovinster.

Nu måste jag väcka sjusovaren som snarkar i vår säng så söt hon kommer in till oss varje natt. Smyger in så varken jag eller Andreas vaknar. Njuta så länge det vara helt enkelt. 

Önskar er en fin dag X



Lisa
2016-03-10 @ 07:17:26
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

Naturgott heter det! Å jag tror med du kan älska det! :)

Svar: Tack. Utvärdering ikväll :-) Ha en fin dag!
Henrika Henningor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0