Fylld Aubergine!

Jag har 2 st Aubergine som ligger och väntar i kylen. Min första tanke är att jag ska ugnsrosta dem och fylla dem med någon köttfärs, svamp, lök och riven ost eller kanske göra något helt vegetariskt.


Jag har aldrig gjort fylld Aubergine innan men det ser ju så gott ut och kan ju vara en av de sexigaste grönsakerna som finns, eller hur? He he he

Har googlat runt lite men inte hittat något recept som fall mig i smaken så jag får helt enkelt hitte på något eget.
Borde ju helt klart bli bättre på vegetariskt men har så otroligt dålig fantasi när det kommer till den biten. Ska nog införskaffa mig en vegetarisk kokbok så man får lite idéer. 

Nu i bassängen brrrrrrrr



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0