Grått, regnigt och tröttare än tröttast....

Hello.
Är en riktigt tröttmössa och kommer verkligen få sparka mig själv till gymmet ikväll. Tog mig en välförtjänt siesta på soffan.


Sover alltid middag på helgerna. Kan vara bland det bästa som finns. Kommer ihåg att min farfar alltid gjorde det när vi var små för att inte tala om min egen far som sover på soffan varje dag efter jobbet det ligger nog i generna. Behöver inte sova så länge typ 30 minuter är lagom. Ibland händer det dock att man vaknar efter 4 timmar. Inte lika roligt när man inser att halva dagen gått:-) 

Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare till middag och marinerad helrostad blomkål i ugn. Måste testa det verkade så himla gott om jag inte minns helt fel var det ett recept från Yogobe.
Så nu får jag masa mig upp och röra ihop marinaden till blomkålen. 

/Henrika 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0