Kung markattas mangosnacks!

Halleluja moment 
Jag har hittat de perfekt Krispiga mangochipsen. Perfekt till ett glas Cava i solen. 


Kung markattas knapriga och läckra mangosnacks. En kraftfull smakupplevelse med både sötma och syrlighet.
Solmogen ekologisk mango som vakuumtorkas vilket bevara de flesta näringsämnena. Helt naturliga.

Så här sitter jag och knappra mangochips, tamarimandlar och dricker Cava. 
Vi lagar ofta mat lite senare på Fredagskvällen vilket jag tycker är mysigt. Lite gott i glaset innan och några goda tilltugg hör helgen till.


Meja har önskat kokosmjölk till middag:-) Sötlurken där! Så jag tänkte göra en Biff i röd curry med kokosmjölk och sjögräsnudlar.

Så nu är jag helt genomfrusen här så lets go inside och tända en brasa haha!
Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0