Lapat sol genom bilrutan!

Hej.
En fin dag går mot sitt slut. Fantastiskt väder idag och jag har njutit i bilen man får ta vara på det lilla. En STOR sol, klarblå himmel och kvittrande fåglar. Vem blir inte lycklig liksom?! 


Imorgon väntas närmare 6 timmars bilkörning så jag hoppas att solen tittar fram igen blir så mycket roligare att köra bil då :-) Solglasögon, hög musik, gasen i botten och en kopp kaffe. Lovely.

Har legat framför brasan ikväll efter en lång kvällspromenad med Dansa. Hög frisk luft och helt vindstilla vid 19 ikväll jag klagar inte men jag var riktigt frusen när jag kom tillbaka men nu är jag upptinad igen och knallröd i ansiktet efter har legat 1 meter från brasan.


Blir en tidig sänggång ikväll. Ska packa Mejas väska till förskolan imorgon och ladda kaffekokaren. Gillar bekvämligheten med att bara trycka på on när man har stigit upp. Vissa hävdar att kaffebönerna inte smakar så bra om man laddar kvällen innan, själv har jag aldrig märkt av det och förbereder alltid.....

X









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0