Manligt och kvinnligt. ...

Så var de det där med manligt och kvinnligt. ... 
Vi har ju bestämt att vi ska bli lite mer romantiska att ta vara mera på varandra och lyxa till lite mer i vardagen. Det kan vara allt från att * Öppna en flaska skumpa mitt i veckan * laga en trerätters middag mitt i veckan * överraskningar * Köpa en lott  ( vi har ju tur i spel ska gudarna veta) *köpa något fint bara sådär * boka ett bord på restaurang *teater. Helt enkelt hitta på lite mysiga saker hela familjen. När man har varit tillsammans i x antal år blir man lite väl bekväm kanske inte alltid ta varandra för givet osv. De flesta känner nog igen sig.

Så vad händer? Jo då, Andreas överraska kvällen till ära och har köpt en smart watch. Ja, det var ju jättegulligt men om han nu känner mig rätt så vet han ju att jag klarar ju inte ens av min egen telefon haha! Tanken som räknas jag vet och visst var det gulligt att han faktiskt försökte.... :-) Överraskad blev jag ska gudarna veta.


Kärlek är det bästa som finns, tack för att du finns darling. Jag skulle inte kunna leva utan dig även om du get on my nervs sometimes när du inte städar. ..... he he he. 



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0