Ridskola, simskola och ett tabata pass!

Godmorgon. 
En fullspäckad Söndag med lite vilopaus mellan aktiviteterna. Vi har diskuterat fram och tillbaka här hemma och kommit fram till att 2 aktiviteter är nog för den lilla donnan. Meja vill gärna göra allt. Gå på Dans, sång, ridskola en gång till i veckan, fotboll, tennis, skidor försökt förklara att det är lite svårt när man bor i södra Sverige :-) 
Man måste såklart begränsa sig och när man är 6 år snart och heter Meja räcker det gott och väl. Simskolan är ju inte för evigt utan så fort hon lärt sig simma kan hon får välja något annat. 

En sak är säker. Hästar,  ridning, ridskola det är något hon verkligen har fastnat för. Min lilla hästtjej.


Jag har fixat världens bästa 6-års present till Meja. Hon kommer få hyra en liten shetis över sommarn. I 3 månader. Hon kommer bli totalt överlycklig. Som att få en egen häst även om det bara är över sommarn. 

Som sagt en fullspäckad Söndag. På ett vis är det skönt att ha allt på en och samma dag. Passar familjen bra att inte ha mitt i veckan när man jobbar och så dock lite jobbigare för Meja men det ska nog gå bra. Själv kommer jag avsluta denna helgen med ett Tabata pass och farmen såklart.
Ha en fin Söndag X




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0