Sockerfilmen höll mig vaken halva natten!

Godmorgon! 
Har ni sett Sockerfilmen? Typ bland det vidrigaste jag sett. Filmen finns på SVT 1 och jag är så glad att jag såg den även om valet av tid inte var det smartaste choice jag gjort. 
Otroligt tänkvärd. Se den. 
Tänk på det när ni ge era barn flingor,  yoghurt,  juice & lätt drycker. 



Andreas och jag låg och pratade imorse om filmen. Hur bra vi båda mår efter lagt om kosten. Tänk att fett har i så många år varit "det farliga" men om folk bara visste var det är i Light produkter och dyl skulle man aldrig äta det.

En mycket bra och tänkvärd film som ALLA borde ta sig tid och se. 
Nu ska vi ut och gå i det fina vädret.
Kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

gourmettjej.blogg.se

Mitt liv och kärleken till livets goda!

RSS 2.0